Σχολή Χορού Σύλια Ζαχαροπούλου

Stretching

Οι διατάσεις είναι ασκήσεις που σχεδιάστηκαν με σκοπό την ανάπτυξη της μυϊκής ευλυγισίας, ελαστικότητας και της αρθρικής ευκαμψίας. Στα αγγλικά οι διατάσεις ονομάζονται Stretching και η ακριβής μετάφραση του στα Ελληνικά είναι τέντωμα. Οι διατατικές ασκήσεις κάμπτουν, τεντώνουν, μακραίνουν, επεκτείνουν τους μύες και τις αρθρώσεις σε όλο το εύρος της κίνησης τους. Το stretching είναι ένας προσιτός και αποτελεσματικός τρόπος άσκησης που ο κάθε υγιής ασκούμενος μπορεί να κάνει, με την προϋπόθεση ότι ακολουθεί κάποιους συγκεκριμένους κανόνες εκτέλεσης. H εντατική άσκηση δύναμης, χωρίς την προπόνηση ελαστικότητας των μυών, αυξάνει τον όγκο και τη δύναμη του μυός. Αν ο μυς όμως βραχύνει γίνεται «σκληρός» και είναι περισσότερο ευάλωτος σε τραυματισμούς. Eίτε λοιπόν είστε σχετικά δραστήριοι είτε όχι, προσέξτε κάποια βασικά λάθη που κάνουν οι περισσότεροι και τα οποία επιβαρύνουν σημαντικά το σώμα σας. Μπορείτε να τα γλιτώσετε εάν συμμετέχετε έστω και μία φορά την εβδομάδα σε ένα μάθημα stretching.